• 1083 Players on Java
  • us.mineplex.com
  • 5404 Players Online
  • 4321 Players on Bedrock
  • pe.mineplex.com
!
Attention Internet Explorer Users
To have the best user experience on our site please consider upgrading to Google Chrome or Mozilla Firefox

Dezzy
398
Posts
732
Likes
Profile Options
Dezzy
Player
    1. Dezzy
      Post Options
      I have a extremely active wall prove me wrong
    2. ScarletBlood37
      Post Options
      tbh:
      DEZDEZ!!! i remember back a few months ago when you'd say hi to me ingame and all and i never really got to know you back then but i'm glad i do now! you're so fun to be around and your jokes are the best, i love how you love my squirrel pictures and even though you bully me for being clumsy and falling off bridges in cake wars, talking to you is amazing in both dms and calls! ilysm <3
      1. View previous comments...
      2. Dezzy
        Dezzy
        Sep 17, 2020
        Comment Options
        Wymmm!!!!!
      3. ScarletBlood37
        ScarletBlood37
        Sep 17, 2020
        Comment Options
        TY
      4. Dezzy
        Dezzy
        Sep 18, 2020
        Comment Options
        Anytime! :)
    3. Dezzy
      Post Options
      So close to 50 followers LOL GG
      1. xGetRekted
        xGetRekted
        Sep 16, 2020
        Comment Options
        wtf how am I not following
      2. Dezzy
        Dezzy
        Sep 17, 2020
        Comment Options
        Let me be honest, I have no idea ;(
    4. xX_Syren_XxTTV77
      Post Options
      hi dezzyyyy <3_<3
      1. View previous comments...
      2. Dezzy
        Dezzy
        Sep 16, 2020
        Comment Options
        Yesssss omg omg omg
      3. xX_Syren_XxTTV77
        xX_Syren_XxTTV77
        Sep 16, 2020
        Comment Options
        omgomg okay here's a free hug ヽ(*^◇^*)/
      4. Dezzy
        Dezzy
        Sep 17, 2020
        Comment Options
        ヽ(*^◇^*)/
    5. aahad123
      1. Dezzy
        Dezzy
        Sep 15, 2020
        Comment Options
        hi
    6. anthony.
      Post Options
      mans really stole the skin I moved away from.
      1. Dezzy
        Dezzy
        Sep 15, 2020
        Comment Options
        o.O? Me? Noooooo I had it for a whileeeeeee
    7. ✨Aƚʅαɳɳαƈ✨
      Post Options
      Next IGN LazyBrayyyden? Since you seem to like confusing staff members/players lol
      1. Dezzy
        Dezzy
        Sep 7, 2020
        Comment Options
        LOL This ign is only a meme >.<
    8. DCDB
      Post Options
      Wait... are you the real oDezzy???!! :0
      1. Gridlocke
        Gridlocke
        Aug 15, 2020
        Comment Options
        no dcdb hes the fake odezzy
      2. DCDB
        DCDB
        Aug 15, 2020
        Comment Options
        aw
      3. Dezzy
        Dezzy
        Aug 15, 2020
        Comment Options
        Im sorry, fake oDezzy!? How dare you! :(
    9. BasicT
      Post Options
      I had no clue you were iPod4
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jul 25, 2020
        Comment Options
        Yea but ive been getting a TONNNN of request to go back to oDezzy so I might
    10. crackle (gone...)
      Post Options
      legends never die​
    11. Mathuu
      Post Options
      imagine not following me smh
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jul 7, 2020
        Comment Options
        imagine
    12. Dezzy
      Post Options
      Idea's Team!?!?? :eyes:
      1. ItsFree
        ItsFree
        Jun 25, 2020
        Comment Options
        :O
    13. Pyu_08
      Post Options
      I started missing oDezzy :(
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jun 20, 2020
        Comment Options
        I miss him too!! Im trying to get him back fast as possible ;(
    14. iPod5
      Post Options
      hi hi king
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jun 19, 2020
        Comment Options
        omg hellooo king!
    15. Llendar
      Post Options
      o-o
      1. View previous comments...
      2. FluteVegetables
        FluteVegetables
        Jul 5, 2020
        Comment Options
        •_•
      3. Mathuu
        Mathuu
        Jul 5, 2020
        Comment Options
        º_º
      4. Dezzy
        Dezzy
        Jul 5, 2020
        Comment Options
        -.o
    16. Rilauwu / rilau
      Post Options
      mmmmmm = )
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jun 15, 2020
        Comment Options
        Are you proud of how I started to create your family
      2. Rilauwu / rilau
        Rilauwu / rilau
        Jun 16, 2020
        Comment Options
        Bruh you ate me in the commercial
      3. Dezzy
        Dezzy
        Jun 16, 2020
        Comment Options
        You got mad..
    17. crackle (gone...)
      Post Options
      You need to play more Bedrock!
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jun 14, 2020
        Comment Options
        no.
    18. PieOrPi
      Post Options
      "I'll update my banner soon" -Dezzy, 2 months ago
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jun 5, 2020
        Comment Options
        2 Months is still soon. I just am workin on helpin others than myself lol
      2. PieOrPi
        PieOrPi
        Jun 5, 2020
        Comment Options
        That's the trainee mentality
      3. Dezzy
        Dezzy
        Jun 5, 2020
        Comment Options
        no u Snorlax! :)
    19. cerns
      Post Options
      bro imagine not following me
      1. View previous comments...
      2. cerns
        cerns
        Jun 5, 2020
        Comment Options
        you should follow back >:O
      3. Dezzy
        Dezzy
        Jun 5, 2020
        Comment Options
        you're mean *hmph*
      4. cerns
        cerns
        Jun 5, 2020
        Comment Options
        lol ill just unfollow then
    20. Mathuu
      Post Options
      i have a feeling we are somehow related but i have no clue
      1. Dezzy
        Dezzy
        Jun 2, 2020
        Comment Options
        How so
      2. Mathuu
        Mathuu
        Jun 2, 2020
        Comment Options
        most of my family is from puerto rico, and most of them now live in florida LOL
      3. Dezzy
        Dezzy
        Jun 2, 2020
        Comment Options
        Really? What part?
  • User Minecraft Info
    About User
    Username: oDezzy
    Where was I born? haha, Puerto Rico.
    Live: U.S, FL. uwu
    Level: 92
    Staff Team? Yess
    Sub-Teams? Event Assistance 100%
    Discord? Dezzy#2046, see me always active on Mineplex Discord (discord.mineplex.com)
    Favorite Quote: "When given the right between being right or being kind, choose kind." -Movie Wonder
    Describe myself in 4 words: Ardent, Caring, Calm, Funny (sometimes)

    Anymore questions ask me in my profile and ill answer. uwu
    Information
    Social
    xoDezzyxo
    Dezzy#2046
    Signature

    Mineplex Images


    [​IMG]]


    [​IMG]


    Under Construction...
  • Loading...
Image
Image URL: