• 1886 Players on Java
  • us.mineplex.com
  • 6000 Players Online
  • 4114 Players on Bedrock
  • eu.mineplex.com
!
Attention Internet Explorer Users
To have the best user experience on our site please consider upgrading to Google Chrome or Mozilla Firefox

Jeg kan ikke taste i norsk

Discussion in 'Server Discussion' started by iStxr, May 24, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. På Java tjeneren jeg kan ikke taste i norsk. Tegna 'ø', 'æ', og 'å' fungerer ikke.

- Takk!

Posted May 24, 2019
  2. Thread Locked.
    English:
    Sadly we don’t plan to add this into our Java platform, as it would take an extremely long time, waste hundreds of developers hours, and be difficult to manage altogether. However, we do have a Bedrock server that is available to translate the server to Norwegian. We have an entire team working on translating to new languages, meaning this would be more readily available. We deeply apologize for this, but hopefully the Bedrock server can be a more suitable version for you. Apologies if there are any errors in this, I don’t speak Norwegian and needed to use a translator.

Norwegian: Dessverre har vi ikke tenkt å legge til dette i vår Java-plattform, da det vil ta svært lang tid, kaste bort hundrevis av utviklere timer, og være vanskelig å administrere helt. Vi har imidlertid en Bedrock-server som er tilgjengelig for å oversette serveren til norsk. Vi har et helt team som arbeider med å oversette til nye språk, noe som betyr at dette vil være lettere tilgjengelig. Vi forklarer dette dypt, men forhåpentligvis kan Berggrunn serveren være en mer egnet versjon for deg. Unnskyld hvis det er feil i dette, snakker jeg ikke norsk og trengte å bruke en oversetter.

Posted May 24, 2019
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page